Pondělí, 27 března, 2023
Home NEJZAJÍMAVĚJŠÍ NOVINKY Pokusy zavést v pokrokovém Německu elektrické autobusy narazily na zbytky selského rozumu...

Pokusy zavést v pokrokovém Německu elektrické autobusy narazily na zbytky selského rozumu a německé technické schopnosti. Nesou s sebou všechnu technickou a ekonomickou kontraproduktivitu zelených „řešení“

Jen málo míst na světě se předvádí svou zelenou pokrokovou ušlechtilostí jako Německo.

A tak nepřekvapuje, že mnoho měst vedených zelenými socialistickými vládami zkusilo za výkřiků, že představují budoucnost čisté mobility, zavést do veřejné dopravy elektrické autobusy.

Ale Tichy‘s Einblick nedávno hlásil, jak je to s výsledky pokusů o zavedení elektrických autobusů po celém Německu. Moc se nepovedly.

Veřejná autobusová doprava poháněná elektřinou, která měla být v celém Německu, je pořád hodně daleko. Výhledy jsou chmurné.

Elektricky poháněná veřejná autobusová doprava je pořád hodně daleko mimo ekonomický dosah.

FlixBus suspendoval elektrický autobus kvůli „neustálým technickým problémům“

Malý příklad, Tichy’s Einblick uvádí německého meziměstského dopravce FlixBus, který spolupracoval s Greenpeace na prosazování elektrických autobusů na trase mezi Mannheimem a Frakfurtem jako na předváděcím projektu – všechno to přitom bylo doprovázeno ohromnými fanfárami a slogany jako „trvale udržitelná doprava“ a „mobilita budoucnosti je zelená.“

Ale v dubnu Greenpece ohlásila přerušení první celonárodní dálkové autobusové lince: „Poskytovatel dálkové autobusové dopravy ve středu oznámil, že během pilotního projektu mezi Maannheimem a Frakfurtem byly s vozidly čínského výrobce neustálé problémy. Aby se takový projekt suspendoval, musely být problémy s autobusy čínského výrobce BYD ohromné, když byl suspendován tak ikonický projekt.“

Tichy’s Einblick hlásí, že „jedinou věcí, která byla v tomto projektu trvale udržitelná, bylo zklamání cestujících.“

Wiesbaden: 45 milionů euro, a je to jen na rovné cesty

Tichy’s Einblick se rovněž podíval na město Wiesbaden, kdy městský dopravní podnik ESWE Standtwerke letos v dubnu objednal 56 elektrických autobusů a prvních pět vyjelo v říjnu, kdy dalších pět přišlo v listopadu. Ale zatím s žádným „nedosáhli nějakého dalšího pokroku.“

Wiesbaden plánuje celkem 140 elektrických autobusů, kdy to vše je podporováno 45 miliony euro peněz daňových poplatníků od spolkového ministerstva životního prostředí. Ovšem Tichy’s Einblick hlásí, že sloužit mohou jen na cestách plochým terénem uvnitř města“ a že „se je neodvážili nasadit do ulic s větším stoupáním na okrajích města.“

Také: „Nabití baterie by mělo vydržet na 150 kilometrů, ale když se ochladí a autobus je plný, tak je to celkem: 100 kilometrů.“ To by znamenalo asi 3 hodiny služby, než je nutno zahájit dobíjení.

V Nürtigenu zastavili pilotní projekt elektrického autobusu na baterky za 80 000 euro!

„Ve městě Nürtingen se pilotní projekt elektrického autobusu zastavil,“ uvádí Tichy’s Einblick. „Po dvou a půl roce provozu autobusu odešla baterie a jedna nová stojí 80 000 euro. To je ale trochu moc – proto se provoz zastavil.“

Trier: autobusy vyřazeny z provozu jen po 2 týdnech

Tichy’s Einblick rovně sarkasticky hlásí, že od června: „Jsou elektrické autobusy v Trieru opravdu tiché a k životnímu prostředí přívětivé. – Jsou z nich už jen idoly.“

„Už po dvou týdnech musel první elektrický autobus zůstat v dílně. Důvod: Problémy s baterií. Ukončení těch problémů ale není v dohledu,“ uvádí Tichy’s Einblick.

Brémy couvají z plánů elektrických autobusů: „jsou to krámy na baterky“

Ten propadák s elektrickými autobus na německých ulicích nezůstal bez povšimnutí. Dokonce i Zelená/Socialistická radnice severního města Brémy udělala „obrat o 180 stupňů.“

Město původně plánovalo nákup pěti takových autobusů, 40 procent by jim proplatila spolková vláda. Městská radnice však z plánu couvla. „Důvod: Vůbec to zatím nevypadá, že auta na baterky jsou technologií budoucnosti.“

Podle Tichy’s Einblick: „Starosta Brém Mike Schafer (Strana Zelených) říká, že e-mobilita má spoustu problémů. „Na ty baterie je třeba kobalt pocházející z dolů v Kongu. Tam se vykořisťuje hlavně dětská práce.“

„V současnosti mají také elektrická vozidla tak krátké životnosti, že jejich uhlíková stopa nepředstavuje žádný skutečný pokrok v porovnání s konvenčními technologiemi,“ píše Tichy’s Einblick.

By P Gosselin on 17. December 2019

Zdroj: https://notrickszone.com/2019/12/17/attempts-to-use-electric-buses-in-germany-flop-many-disadvantages-short-service-life-no-real-progress/

0 0 votes
Article Rating

Sdílejte přátelům

RELATED ARTICLES

Trable amerických bank znamenají konec systému rezervní měny dolaru

Tato bankovní krize není problémem kvality úvěrů, nýbrž vyvěrá z financování amerického neustále nafukovaného zahraničního dluhu, který už nejde financovat.

Populismus roste: Strana holandských sedláků ohromně zvítězila, ač deset další stran mělo větší rozpočet

Holandská populistická strana odporu Selské občanské hnutí (BBB) minulý týden dominovala v provinčních volbách do té míry, že se stala nejsilnější stranou v zemi,...

G7 versus BRICS – jsou naplno ve střetu

Náhledový obrázek: Vůdci G7 na zasedání 28. června 2022 ve Schloss Elmau v německém Krünu. (White House/Adam Schultz) Ekonom,...

Most Popular

Trable amerických bank znamenají konec systému rezervní měny dolaru

Tato bankovní krize není problémem kvality úvěrů, nýbrž vyvěrá z financování amerického neustále nafukovaného zahraničního dluhu, který už nejde financovat.

Populismus roste: Strana holandských sedláků ohromně zvítězila, ač deset další stran mělo větší rozpočet

Holandská populistická strana odporu Selské občanské hnutí (BBB) minulý týden dominovala v provinčních volbách do té míry, že se stala nejsilnější stranou v zemi,...

G7 versus BRICS – jsou naplno ve střetu

Náhledový obrázek: Vůdci G7 na zasedání 28. června 2022 ve Schloss Elmau v německém Krünu. (White House/Adam Schultz) Ekonom,...

Zelená diktatura? Holandští politici se zodpovídají EU, ne voličům

Citát z Breitbart: I přes drtivé odmítnutí zemědělské politiky EU v nedávných volbách nevidí EU žádný důvod, proč by měla Holandsku...

THE EDITORS RECOMMEND

0 0 votes
Article Rating
1
0
Would love your thoughts, please comment.x