Náhledový obrázek: Matematiky je genderově stereotypní
Kalifornské ministerstvo školství usiluje ve jménu rovnosti o zhloupnutí nejchytřejších dětí.
Ohlupování Ameriky udělalo zase další velký skok
Kamarád mi emailoval článek patřící k těm, které mě vždy přinutí říci „opravdu?“
Zamyslete se prosím nad argumentací v článku – Ve jménu rovnosti podráží Kalifornie studenty, kteří jsou nadaní v matematice.
Kulturně citlivý rámec vzdělávání
Rád ověřuji věci sám a můžete to udělat i vy, když si přečtete Výukový rámec matematiky od kalifornského ministerstva školství.
Ministerstvo školství se ve svém rámci snaží o „Kulturně citlivou výuku matematiky.“
V úvodu se zdůrazňuje
- Ve výuce matematiky je nutno vyvinout aktivní úsilí obrany před kulturními silami, které vedly a pokračují ve vedení a v dalším trvání současných nerovností. Směřování výuky matematiky musí být otevřenou matematikou pro všechny studenty, aby se vyloučilo směřování k volitelným výukám pro některé (tj. už žádná výuka pokročilé matematiky).
- K realizaci tohoto rámce a těchto standardů musí učitelé dbát i na další ohledy, které jsou pro kalifornský školský systém prioritou včetně Principů a konceptů životního prostředí (EP&C), které studentům umožní zabývat se problémy životního prostředí a sociální spravedlnosti.
Důraz na rovnost při výuce
- Vývoj matematiky v nastavení školského systém vedl k dramatickým nerovnostem pro barevné studenty, dívky a studenty z nízkopříjmových domácností.
- Učitelům se doporučuje, aby výuku dali do souladu s výsledky Kalifornských ELD standardů, které konstatují, že žáci s lingvisticky a kulturně diverzifikovanou angličtinou dostávali výuku, která odpovídá jejich domácím kulturám.
Potřeba širšího vnímání matematiky
Neprocházel jsem všemi kapitolami. Byl ro Reason, kdo odhalil tyto perly.
- Nerovnost ve vedení výuky matematiky v Kalifornii lze odstranit koordinovaným přístupem v 6 až 12 třídě.
- Středoškolským studentům to nejlépe svědčí v heterogenních třídách.
- Protlačování vyšší matematiky ve dvanácté třídě je samo o sobě zcestné.
- Abychom podnítili opravdu rovnou a všechny zapojující výuku matematiky, tak potřebujeme rozšířit vnímání matematiky mimo metody a odpovědi tak, aby studenti dospěli k chápání matematiky jako propojeného, multi-dimenzionálního předmětu, který je o smyslu činnosti a zdůvodnění, k němuž mohou přispět a ztotožnit se s ním.
Sabotáž nejlepších
Reason dospívá k závěru a já s ním souhlasím: „Pokud Kalifornie tento rámec, v současnosti ve veřejné revizi, přijme, tak bude stát nakonec sabotovat nejbystřejší studenty. Vláda by měla dovolit dětem, aby si nevybraly matematiku, pokud jim to nesedí. Nepodléhejme falešné představě, že nic takového, jako nadaní studenti, neexistuje, předznamenávající úplný konec pokročilé matematiky.“
Místo toho navržený rámec ve jménu „rovnosti“ navrhuje systém, jehož záměrem je udržet všechny ve výuce na té samé zaostalé úrovni tak dlouho, jak je to jen možné.
Záměr je jasný. Kalifornská školská komise má v úmyslu sabotovat ty nejlepší a nejbystřejší v naději, že tak ze všech udělá sobě rovné.
Veřejnost tyto politiky nepodporuje. Ve skutečnosti jsou to ty samé řeči, které téměř přivedly Trumpa ke znovuzvolení.
Biden by se měl proti takovým nesmyslům vyjádřit, to ale neudělá. Jeho mají v rukou učitelské odbory a školské komise.
Sociální a matematická spravedlnost – otázky a odpovědi
Otázka: Kdo je arbitrem ekologické, matematické a sociální spravedlnosti?
Odpověď: Kalifornská školská komise. Ti mají v úmyslu přistřihnout vašim dětem křidélka a zařídit zhloupnutí nadaných dětí bez ohledu na to, v co jejich rodiče věří nebo jak důrazně namítají.
Pokud si přejete proti těmto absurdním politikám protestovat, tak zatelefonujte nebo napište školské komisi, jak je uvedeno výše.
Lepší ale bude vypadnout z Kalifornie.
BY TYLER DURDEN
WEDNESDAY, MAY 05, 2021 – 09:50 AM
Authored by Mike Shedlock via MishTalk.com,
Zdroj: https://www.zerohedge.com/political/promote-equality-california-proposes-ban-advanced-math-classes