Populární aplikace pro řidiče náklaďáků zvaná „CDLLife“ se ve čtvrtek dotazovala svých uživatelů a zjistila, že převážná většina řidičů „nepřebírá náklady ani je nedoručuje, jsou-li ve městech s podfinancovaným nebo rozpadlým policejním útvarem.“
V sobotu odpoledne 1 212 uživatelů aplikace pro řidiče v průzkumu odpovědělo, kdy 79% říká, že nebudou vozit do měst bez vlády zákona.
Řidiči náklaďáků rovněž vyjádřili své názory v sekci komentářů tohoto průzkumu. Po prohlédnutí jejich obav jsme vybrali několik za pozornost stojících odpovědí:
„Jako Americký řidič náklaďáku to cítím tak, že máme tu moc tohle všechno, co se děje, Zastavit. Zaparkujte své náklaďáky, dokud ty BOUŘE NEPŘESTANOU!“ napsal uživatel aplikace Albert T. Pearl.
„Pokud mi moje společnost nezačne povolovat, abych s sebou v autě začal nosit kvér, tak to dělat nebudu,“ napsal Robert Adkins.
„Jebat ty liberální kokoty,“ napsal David Simpson.
„Žádní policajti = více Násilí a cíleného loupení,“ napsal Scott Cuellar.
„Ne, ne já nebudu dovážet do oblasti s rozpuštěným policejním útvarem. Na mém životě záleží a dělám to pro svou rodinu,“ napsal Casnpaper.
„Právě jsem odmítl náklad z Miami do St. Paul za 3800, na mém životě záleží více než na čemkoliv jiném,“ napsal Carlos Barreras.
„Kdepak, žádný náklad nestojí za můj život,“ napsal Eddie Bean.
Tento průzkum přichází po týdnech sociálních nepokojů po celé zemi. Mezitím to vyvolalo politické hnutí mezi radikální levicí, která se pokouší podfinancovat a rozpustit policejní útvary. Minulý týden jsme si všimli, že radnice města Minneapolis si odhlasovala, že nahradí policejní útvar „komunitně vedeným“ modelem:
„Město Minneapolis právě přistoupilo k dalšímu kroku, i když malému, k „budoucnosti bez policie“, kterou prosazují aktivisté BLM, příslušníci autonomní zóny CHAZ a demokratičtí politici, kteří protlačují takovouto vizi jakožto „de-financovat policii“, tedy hnutí, které nabývá na hybnosti po celé zemi. V pátek odpoledne radní z Radnice Minneapolis, kteří předtím odhlasovali většinou znemožňující veto opětovně útvar zrušit, zase odhlasovali přijetí dalšího kroku k protlačení této agendy, která nemá téměř žádnou šanci na to, aby se stala realitou.
Podle posledního hlasování začne rada s rok trvajícím proces shromažďování podnětů od různých v komunitě zainteresovaných o tom, jak by budoucí ‚útvar veřejné bezpečnosti‘ mohl vypadat.
Už tak nebezpečná profese kamioňáků, kteří si cení svých životů více než nákladu, který vezou, vyslyšeli výzvu z aplikace CDLLife na celonárodní moratorium na dovážení zboží, dokud ty bouře neustanou. Abyste pochopili, proč kamioňáci odmítají dovážet do určitých měst – podívejte se šokující videa níže od „Mad Max“ o situaci v hlavních amerických metropolích:
Protestující vyloupili i dodávku v kontejneru na vlak.
Řidiči náklaďáků byli v přední linii boje s globální pandemií. Tito lidé přemístili 68% veškeré dodané tonáže v USA. Takže když bouře a zaškrcení financování policie přimělo řidiče, aby náklady odmítali, a dokonce se zorganizovali k vlastní formě protestů – tak se pozdravte s rozvratem domácích dodavatelských řetězců – nebo řečeno ještě názorněji – žádné rychlé vyskočení ekonomiky podle V křivky nás letos nečeká.
Náhledový obrázek: h/t CDLLife app
by Tyler Durden
Sun, 06/14/2020 – 10:56