27 eurokomisařů používá dvanáct Mercedesů třídy S, čtyři BMW řady 7, deset Audi 8… přes veškerý environmentalismus, jimi nařizovaný, je jediný vůz hybridní. Už jim ani nevadí, že když žerou, tak u toho hlasitě mlaskají.
Motorová výbava samozřejmě vždy na nejvyšší úrovni. Každý eurokomisař má z peněz daňových poplatníků k dispozici 2000 eur měsíčně na leasing a vozy si vybírají sami. Spotřebu neřeší. Tu platíme taky my. V oficiálních textech Evropské unie můžeme najít řadu smělých cílů, mezi které patří podpora tzv. energeticky účinnějších a vůči životnímu prostředí šetrnějších vozidel, tedy vozidel s elektromotory, nebo využívající tzv. alternativní paliva, tedy jezdící na sračky s bio příměsemi.
Jsme vrchností z Bruselu poučováni o potřebě myslet zeleně, o nutnosti chovat se zodpovědně vůči budoucím generacím, o nutnosti hledat nové zdroje energie, čímž si otevřeli cestu k jednomu z největších světových tunelů v podobě podpory větrníků a slunečních panelů v místech, kde nefouká a slunce svítí tak nějak napůl, ale zadky si sami vozí v autech, jejichž spotřeba a náklady s provozem převyšují příjem drtivé většiny lidí v Evropě. Jak s oblibou říkám, až zase někdo přijdete s tím, jak to s námi myslí ti nahoře dobře, dejte si jí sami. Ne podle slov, ale podle činů poznáte je.
AKTUÁLNĚ NABÍZÍM TAKÉ ČLÁNEK:
Radši bývalou první dámu Livii Klausovou, než kariérního diplomata
.
František Matějka vyšlo na:
Veliký frajeři. Dvanáct eurokomisařů jezdí Mercedesy třídy S